Sponsorlu Reklamlar
Bir Çocuk Sevdim 26.Bölüm Fragmanı
Bir Çocuk Sevdim 26.Bölüm Fragmanı
1 adet fragman bulunuyor.
11 adet yorum yapılmış.
Toplam 17.547 kez izlenmiş.

STAR ekranlarının sevilen dizisi Bir Çocuk Sevdim yepyeni bölümüyle 16 Mart Cuma akşamı siz sevenleriyle buluşacak..

Eklenme Tarihi:
11 ADET YORUM YAPILMIŞ
  1. mert der ki
    5 sene önce

    bende bir daha bu diziyi seyretmeme kararı aldım şimdi timur mine için çok şey yaptı sonu böyle olmamalıydı sonuçta sinan mineyi aldattı derinle timrun kızı aramasaydı mineyi aradığı falan yoktu bence haksızlık bitirsinler artık diziyi

  2. zeynep der ki
    5 sene önce

    yaaa sinan ne zaman ölcek yada gitcek timurla mine çok iyiler ya sinan’ı karıstırsalar mine de artık sinan’ı tamanen çıkarıp timur’la olsa ne güzel olurdu:(

    • zeynep k. der ki
      5 sene önce

      bikere timur kızı yaşındaki kıza bakıyo böyle biriyle olucaksa hiç olmasın bide sinana bak yaşlar yakın ikiside birbirlerini cok seviyolar sinan yakışıklı mine ise güzel daha ne olsun sen sinan gibi birini bulursan helal olsun ne diimm haddeeeeeeeeeeee :P

  3. reyhan cengiz der ki
    5 sene önce

    timur çıksın aradan sinan’la mine daha çok yakışıyorlar

  4. nilay der ki
    5 sene önce

    hele şükürya.yeter timurun çektikleri.mine gülmeyi biliyormuş.zaten başına ne geldiyse sinanın yüzünden geldi.bence derinin yüzünden kaçırıldığınıda öğrenmeli.sinan parayı verince herşey düzelecekmi.mine timurla zaman geçirip ona aşık olduğunu anlamalı.timur mineyi hak etti bence.

  5. yeşim der ki
    5 sene önce

    bence timur mine yakışıyor sinan çıksın ardan

  6. Aslı der ki
    5 sene önce

    yaaaa of yaaa inşallah sinan ile mine beraber olurlar oracıkta timur ölse keşkeeee..:/

  7. eda der ki
    5 sene önce

    yazık ya sinana

  8. Elis der ki
    5 sene önce

    Ohh,sonunda Timurla Mine kovusacak,Sukur…

  9. seyma der ki
    5 sene önce

    Iste sonunda timurun yuzu guldu amma derine verdigi para yakicak timuru.hesap numarasi cikinca sorusturmaya alinacak.mine duyuncada?Ne olursa olsun mine timura yakisiyor.

  10. Selcan Meherremova der ki
    5 sene önce

    cox maraqli bir bolum olacaq cuma gunu gelse de bitse bu heyecan…

SEN DE YORUM YAP