Sponsorlu Reklamlar
Adını Feriha Koydum Emirin Yolu 69.Bölüm Fragmanı
Adını Feriha Koydum Emirin Yolu 69.Bölüm Fragmanı
1 adet fragman bulunuyor.
23 adet yorum yapılmış.
Toplam 9.214 kez izlenmiş.

Adını Feriha Koydum Emirin Yolu 69.Bölüm Fragmanı yayınlanmıştır.. Kaliteli formatta Adını Feriha Koydum Emirin Yolu 69.Bölüm Fragmanı sitemize eklenmiştir..

Adını Feriha Koydum Emirin Yolu yepyeni bölümüyle 14 Eylül Cuma akşamı Show Tv ekranlarında sizlerle buluşacak.. İyi seyirler dileriz..

Eklenme Tarihi:
23 ADET YORUM YAPILMIŞ
  1. dream der ki
    4 sene önce

    ben artık izlemiyorum malesef….ferihasız asla izlemek gelmiyo içimden….emir kurtaramaz bu diziyi….ben zaten hazal için izliyodum…onun oyunculuğuna bayılıyodum…..

  2. bahar der ki
    4 sene önce

    o süt kız neymiş öle numaracı yalancı seher bile bu sefer haklı okumaya gelmemiş ki o emir için gelmiş emir aşk yaşacayacaksa can,la bali olsun aslında o kız ii oyuncu ama bu dizi de olduğu için onu sevmedik leyla ile mecnun da mükemmel di keşke süt kardeş can olsaydıda öteki kız polis olsaymış en azından roller daha ii otururmuş valla dizi iyi biyerlere gitmiyor belli erken final yaparlar umarım:(

  3. ayse develi der ki
    4 sene önce

    bu hafta emir,i izlemedik.merakda etmiyoruz,kanal d deki diziyi izledik .kayip sehir ve huzur sokagini izledik cok guzeldi.yani oyunculari degisen diziler zaten uzatmalari oynuyor

  4. Kral der ki
    4 sene önce

    Süt kızdan nefret ettim o kızı hemen diziden çıkarsınlar sakın o kızla emir ask yasamasın canlada yasamasın süt kız çok sinsi bir kız feriha olmak istiyor emiri kendine asık etmeye çalışıyor âma basaramiyacak

  5. Zeynep der ki
    4 sene önce

    Ya ben anlamadım Ömer neden bu kadar sinirli

  6. naciye der ki
    4 sene önce

    sut kizi fena bakiyor, ondan cekeceymiz var, ama polis kizi iyiye benziyor. Feriha artik yok arkadaslar, alisiniz artik. Bence cok kotu diyildi ilk bolum, hemen kesip atmayin, firsat verin……

  7. kameya der ki
    4 sene önce

    ben diziyi emir icin izliyorum….yani yeni bir dizi gibi izlemeye basladim…yalnislik olsa bile Emir icin izlemeye deyer….sagooolunn …ne olacak bilmiyorum ama merakla bekliyorum…)

  8. fidan der ki
    4 sene önce

    bence emir sende kac bu dziden.dzi gozumuzden dusdu seni seviyoruz sacma dizi yuzunden sende gozumuzden dusme cok kotu olmus emirin yolu seyretmem artik.feriha yok diye degil gercekden guzel olmadigi icin.basqa guzel dizilerde oynaya bilirsin bence cagatay ulusoy.
    cok iyi oyuncusun dizyi birakirsan yeni diziler icin tekliflerin ardi kesilmez.ferihayla guzeldi ama ne yapmalim feriha isdedi ayrilmayi.illede ferihayla oynamakda zorumlugun yok tabiki ama o sut kizi hic olmamis yaaaaa.o kiz konusurken adeta sinirimden patlicak gibi oldum.hic o kiz yakisiyormu sana?kiz bulmuslar suna bakya.o kizi istemiyoruz senin yaninda ben ve coooook arkadsim bunu soyluyor.sana yakisan kiz gelirse diziye belki izleriz.simdiki kadroyla bir az zor izlenir emirin yolu……………………..

  9. Can der ki
    4 sene önce

    yaziklar olsun size…emirin govdesi guzeldi ama bize ne baska bisey bulamadinizmi cekmeye?ayrica bu ne ya anlamsiz ne deye bakak diziye

  10. bilgenaz der ki
    4 sene önce

    insanın içindenn izlemek gelmiyorr emiri acıların cocuğu yapmışkarr çok saçma olmuşşş huzur sokağı dagüzelll …

  11. Merve der ki
    4 sene önce

    Yazıklar olsun size!Güzelim diziyi mahvettiniz sakız gibi uzattınız.Eskiden iple çektiğim cuma gününün artık bir değeri yok benim için…

  12. gamze demirok der ki
    4 sene önce

    orası emirin evi değil bence .emir küvette yatıyodu ayrıca emirin yatağı yoktu evi bomboştu bence bu canın evi ayrıca iğrenç bi fragman
    her seferinde emirin baklavalarını kullanıyorlarak kullanıcak başka bişeyleri kalmadı çünkü

  13. Kral der ki
    4 sene önce

    Bu diziyi Mağfeden feriha o ayrılmasaydı diziden dizi böyle olmayacaktı o can mıdır nedir emire asık oldu bile lütfen ask yasamasınlar hep emirin dövüşlerini mı seyredecek Fatih aksoy

  14. ayse develi der ki
    4 sene önce

    emir bu diziyi tek basina goturemez.feriha zehra hande olmayinca anlami yok..yeni kizlar zaten guzel degil rol yetenekleride sifir.koyun gibi bakiyor sut kizi diye gelen sey.

    • Can der ki
      4 sene önce

      aynen dusunuyorum.hic yakismamis diziye.

    • Lale der ki
      4 sene önce

      Ayşecim,bende süt kızı hakkındaki yorumlara katılıyorum,amma dizimiz 1-ci yerde.

  15. selin der ki
    4 sene önce

    Bu ne ya.hiç beğenmedim ben eski AFKyi istiyorum çok saçma ya ben bu dizi izlemicem afkey de neyin nesi inşallah reyting getirmez ah çağatay sana yazik oldu be.Fatih Aksoy buyuk bir hata yapti 67.bolum de final olmaliydi.bu lafi soylemek çok zor ama ben afkey izlemicem. :(

  16. Metanet der ki
    4 sene önce

    Bu nedi Heyf o kinodanki bu gune saldilar ne yaxsi Muhtesem Yuzyil var yene cehennem ona baxarqi men birde bu kinoaya baxmiyacam.Ya Feriha nerdesin?

  17. halide artuc der ki
    4 sene önce

    emir in govdesini mi seyredecegiz?konu bitmistir..hala niye uzatiyorlar..

  18. Leyla der ki
    4 sene önce

    …bu ne ya??? o kadar guzel bir diziye ne yapdiniz??? Emiri “spiderman”e benzedtiniz, yeni kizlariniz hic yakishmadi…. artik sizlere diyecek laf bulamiyorum. keski bitirseydiniz diziyi:( uzgunum ama artik diziyi izlemiyicem. Emire bashka kizlari yakishdiramadik. Korayinki yine iyi, ama Emir bugunden sonra kimi sevse bile sahte gorunur. Hayatdaki haksizliklar azmish diye bide sizin sacmaliklarinizi cekemem. Biraz relax yapalim diye bir mutlu ask filmi izleyelim dedik, onu da cok gordunuz. Yazik size sarf etdiyim zamanim….

  19. Nargiz der ki
    4 sene önce

    ya kapatsinlar artik bu dizini,mahv eladilar o kadar seyr eladik axiri berbad:((!!! hec izlemiyorum artiq

  20. deniz der ki
    4 sene önce

    men bu dizini artiq hec beyenmirem Ferihasiz hec bir menasi yox

    • merveeeeeeeeeee der ki
      4 sene önce

      aynen

SEN DE YORUM YAP