Sponsorlu Reklamlar
Adını Feriha Koydum 67.Bölüm (Sezon Finali) Fragmanı
Adını Feriha Koydum 67.Bölüm (Sezon Finali) Fragmanı
3 adet fragman bulunuyor.
217 adet yorum yapılmış.
Toplam 105.527 kez izlenmiş.

Adını Feriha Koydum 67.Bölüm Fragmanı konusu sitemize eklenmiştir.. Adını Feriha Koydum 67.Bölüm Fragmanı herkesden önce izlemek için bizden ayrılmayınız.. Adını Feriha Koydum sezon finali olan yepyeni bölümüyle 29 Haziran Cuma akşamı SHOW TV ekranlarında sizlerle buluşacak.. Adını Feriha Koydum 3. sezonunda oyuncu kadrosunda köklü değişiklikler olacak, zira bu sezon final yapması beklenen dizide geçtiğimiz günlerde devam kararı alındı. Bu süre zarfında farklı projelerde sözleşme yapan bazı oyuncular Adını Feriha Koydum 3. sezonunda kadroda yer almayacaklar. Bu oyunculardan yokluğu en fazla hissedilecek olan kişi kuşkusuz oynadığı Feriha karakteriyle dizinin ana karakteri olan Hazal Kaya. Ayrıca 3. sezonda Ceyda Ateş ve Vahide Gördüm’de yer almayacak..

Eklenme Tarihi:
217 ADET YORUM YAPILMIŞ
  1. su der ki
    7 sene önce

    gelcek sezon hazal olmuycak kendisin SUPER KULUPDE soyledi MALESEF O balakanlar A cekilicek…bence ferihani HALIL ve ya ECE vurdu

  2. Ekin der ki
    7 sene önce

    Bir dizi çok uzatmadan, saçmalamadan bitirilmeli. Dizinin baş karakterleri olmassa dizi izlenmez. Özür dilerim ama finali saçma sapan birşey yaptılar. Feriha’nın karakterinide bozmuşlar. Bence bu diziyi bitirip yeni bir dizi yapsalar daha iyi olurdu. Şaşmamak gerek Türk dizileri hep böyledir. Önce tutulur, tutuldu diye uzatılır ve sonu saçma sapan bir hal alır.

  3. Lale der ki
    7 sene önce

    Arkadaşlar,yeni sezonda Hazal olucak,görürsünüz.Lale dediydi dersiniz.

    • admin der ki
      7 sene önce

      bir kaç gündür kaynağı olmayan, hiç bir yerde yazmayan bilgileri paylaşmaktasınız. o sebeple yorumlarınız onay almadı..

  4. Lale der ki
    7 sene önce

    Arkadaşlar,bence Feri komada yatacak.Emir de onsuz geçirdiyi zamanı hatırlayacak.Tabi ki yeni şeylerde olucak.Finalde Feri olucak Selin Boronkay demişti.Umarım öyle olur inşallah.

  5. mechul der ki
    7 sene önce

    arkadaşlar bu sabah bı yazı okudum hazal kaya acıklama yapmiş ben dızının 3 sezonda devam edeceğinı bılmıyordum ben senarıste seslenıyorum bızler hazal kaya olmadan adını ferıha koydum dızısının ne anlamı kaldı ben lale dıye bı arkadaş vardı genelde dedıklerı cıkıyordu ne olup bıttığını zahmet olmasa yaza bılırmı hazal kaya dızı ye katılacakmı

  6. Naciye der ki
    7 sene önce

    Aysel arkadasin yazdiklarina katiliyorum. Herkes tahmin yuruduyor, kimse bilmiyor ne olacak, cunku senaristler kendileri bilmiyorgibi gozukuyor. Her halde Hazali ikna etmek icin hala caba gosteriyorlar…bakalim, ben yeni sezonda bakacam, olabilir beyenelim…..

  7. su der ki
    7 sene önce

    off ya boyle olamaz bn agladim yaa..onlarin sevinc gozyaslari,,qam keder goz yasina cevrildi resmen

  8. melike yüce der ki
    7 sene önce

    bence feriha ölmicek çünkü feriha ölürse dizi izlenmez tadı kalmaz. hem orada biri vurulsaydı kimse arkada öyle hiçbirşey olmamış gibi ayakta izlemezlerdi

  9. derya der ki
    7 sene önce

    arkadaslar feriha vurulmus ve feriha ölüyor baska dizide bas rölü oynayacakmıs feriha öyle yaziyo feriha kendi istemiş ölmeyi yönetmen diyorki biz onlar icin baska mutlu son hazırlamıstık diyor hazal kaya dizinin basında daha ben 68 bölüme kadar oynarım dedmiş yönetmen diyor feriha diziden ayrıldı diye ben dizimi bitirmem ama bu dizi ferihasız izlenmez o kadar bas röl oyuncusunu nasil öldürüyorlar anlamiyorum

  10. sibel der ki
    7 sene önce

    ben dusunuyorum ki bu bir ruya feriha olmuyor sadece ruya goruyor

  11. aysel der ki
    7 sene önce

    yazilanlarin hic birinin dogru olmadigini gorduk ne zehra geldi ne ferihanin bebeyi oldu o yuzden ben yeni sezonda ferihanin olmayacagina da inanmiram.ama olmazsada emir kandina gora onu hak edan biri ile olsun cunki feriha onu hak etmiyordu yeni sezonda seher yine mehmeti kandiracak kibi gozukuyorbence ne yapib edib ferihayi yasatsinlar bu ne demek oluyor iki kez silah sesi duyuluyor hic kimse gozunu bile kirpmiyor.bize oyle bir senaryo yazin ki bu diziyi yenidan izlememize sebep olsun

  12. sevgi memedli der ki
    7 sene önce

    selam arkadaslar.ben azerbaycandan yaziyorum.ben bu sezon finaldan bir sey anlamadim.eyer feriha vurulduysa neden her kes gulumsuyor.kimse sasirmiyor.bu nasil final ya////

  13. mechul der ki
    7 sene önce

    nekadar of ceksek te
    bellıkı bızı kımse dıkkate almıyor ıkı gundur duşunuyorum bızler bu dızıye ıkı yıldır bu sonucu gormekıcın mı bakıyoruz dıye gercekten zamanımızı boşa harca mışiz ben burdan senarıst e seslenıyorum ferıhanın olmesımı gerekıyordu o nunla anlaşa mazmıydınız
    once onlan anlaşipta ondan sonra uzat saydınız dızıyı
    evet dızıyı uzatmanıza sevın mıştık ama kursa ğimıza kaldı bız şimdı ne anladık dızıden ferıha yok barı olmesın de bıtırmenıze yakın dızıye cağirın da mutlu son gorelım
    bızlerı hayal kırıklığına uğratmayın şhow tıvı mudurlerınede seslenıyorum hazal kaya ıle anlaşmak bu kadar zormu sızın kanalınız bızım sayemeızde reytıng rekorları kırıyordu bız boyle bı sonuc beklıyelım dıyemı yınede sızlere guvenmek ıstıyoruz bızlerı şaşirtın dıye burdan da çağatayulusoy ada seslenıyorum sen hıc hazal kaya sız olur musun dıye bu dızı bızlere ferıha ve emırı cok sevdırdı onun ıcın yazdıklarımızı okuyun ve bızlerı duyun

  14. DERYA der ki
    7 sene önce

    offf yaa süper bölümdü fakat o son vurulmada neydi yaa pf yaa resmen tadı damağımızda kaldı ve aylarca yeni ezon beklicez yaa inş hazal kaya olur ya

  15. ayse der ki
    7 sene önce

    off ya bu ne dizinin adı adını feriha koydum ama feriha diziden cıkacak hande ve vahide gördümde olmayacak değişik oyuncular gelecek mış final yapmadılar bı uzatıyolarda uzatıyolar 3.sezonda filmi cekenler izler hiç bi dizi mutlu bitme mı abi bu ne

  16. ayla der ki
    7 sene önce

    bi tek soz soyliycem yuhhhh artik bu kadar da olmaz ki, sabretmenin karsiligi bumu? insanlara vahide gordum gelicek yok mutlu son falan resmen kazikliyolar.kesin karar verdim feriha ve emir dizide olmazsa izlemiycem…nokta

  17. Ferosh der ki
    7 sene önce

    Arkadaslar Fatih Aksoyla ozel reportaj yapmistilar. Soylediki diziyi uzattik cunku bende, senariste, ouncularda dusunuyoruki daha anlaticak cos seyimiz var. Soyluyor ki evet Hazal Kaya gidiyor ama yerine baska birisi gelmiyecek yani Feriha karakterini baskasi canlandirmiyacak. Ama yeni oyuncular olacak. nasil yani arkadaslar ben anlamiyorum Feriha oluyormu? Bence onu Ece vuruyor cunku Yavuzda ona dedi seni istemiyorum artik, Emir is zaten hic istemiyordu hele nisani attiktan sonra…Poker Face onu ruyasinda gorur. Ben bir seyi anlamadim eyer Feriha veya Emir vuruluyorsa o zaman neden hami gulumsuyo ve hic kimse onlara yakin gitmiyor? Sasirdim kaldim.

    • elena der ki
      7 sene önce

      evet haklisin silah sesi geldi ama ferihanin vuruldugunu gormedik ve hic kimse yerinden kipirdamadi cok tuhaf

  18. Anna der ki
    7 sene önce

    ;O Dun evleniyorlardi çok mutlu olçaklarini dusundum Ama adini feriha koydum’un sonuna baktigimda agladim ;( Bukadar olamaz yha ;(

  19. medyaaf der ki
    7 sene önce

    bu nasıl bir sondur arkadaş feriha vuruluyo arkada hande koray hala gülümsüyo. Fatih Aksoy kendine gelse iyi eder ya yeter artık bitirsin şu diziyi illa cebi doldu reyting yaptı diye ne bu uzatma kararı.

  20. lamiya der ki
    7 sene önce

    bu ne simdi?feriyi neden vurdular yaaa?hic zevkli degildi sezon finali bu olsa olsa izleyiciler icin final artik diziyi cekenler izler herhalde,onlara iyi seyirler

    • sinem der ki
      7 sene önce

      evet haklisin lamiya ben artik bakmak istemiyorum bu diziye amma bir tarafdanda merak ediyorum

SEN DE YORUM YAP