Sponsorlu Reklamlar
Adını Feriha Koydum 48. Bölüm Fragmanı
Adını Feriha Koydum 48. Bölüm Fragmanı
1 adet fragman bulunuyor.
33 adet yorum yapılmış.
Toplam 39.268 kez izlenmiş.

Hastanede zor anlar geçiren Feriha ve Emir, yaşananlara Ünal’ın sebep olduğunu öğrenince bir darbe daha alır. Çiçeği burnunda çift, iki aile arasındaki düşmanlığın tahminlerinin de ötesinde oldugunu bir kere daha görür. Feriha, ailesinin tepkisine karşın hastanede kalmaya, Mehmet ise onu yakınlarında barındırmamaya kararlıdır. Rıza ve Ünal arasında neler olduğunu öğrenmek isteyen Emir, babasından hesap sorar. Ünal ve Emir arasındaki ipler artık kopma noktasındadır. Hastanede istenmeyen Feriha karışık duygular içinde savrulurken Emir her ikisi için de vargücüyle onu ayakta tutmaya çalışır. Emir’in Koray’da kaldığını öğrenen Aysun’un oğlunu görmek için yaptığı ziyaret, karşısında Feriha’yı bulmasıyla amacından sapar. Feriha’nın Emir’le yaşadıklarına sahip çıkmasıyla Aysun deliye döner.

Öte yandan Cansu, Sanem’le ilgili büyük bir gerçeği öğrenirken, Hande Koray ve Gülsüm cephesinde ise dengeler değişmek üzeredir. Yaşadıkları zor günlerde birbirlerine tutunan Feriha ve Emir, Rıza ile konuşan Hatice’nin Feriha’ya uzattığı elle, yeni bir yol ayrımına gelir.

Cuma akşamlarının vazgeçilmez dizisi Adını Feriha Koydum yepyeni bölümüyle 17 Şubat Cuma akşamı SHOW TV ekranlarında siz sevenleriyle buluşacak..

Eklenme Tarihi:
33 ADET YORUM YAPILMIŞ
  1. Çağatay Ulusoooyy der ki
    5 sene önce

    Üfff ne kadar negatifsiniz yaaaaa . Azcık pozitif olun . İyi şeyler düşünün . Tamam belkimutlu son olmayabilir , amabundan da bir güzellik çıkarabilirsiniz demi . Mesela son bölümde Amirle Feriha ayrılırsa neden üzülceksiniz kii ?? Feriha ailesinin yanına döncek . We mutlu yaşayacaklar . <3

  2. burcu ilkay der ki
    5 sene önce

    işi zor bide kendinizi onun yerine koysanızaaa ama babası konuşur onlaa..

  3. merveegem der ki
    5 sene önce

    amaaann sıktı yaa bu ne böylee geri döndü eve insan takar koluna emiri biz evlendik bizi affet dr elini öper şimdi ne olcak herşey aynı allah bilir ilerde boşanırlarda bunlar hıhhh saklın öle bişi yazmasnlar

  4. shenay der ki
    5 sene önce

    hani dizi benim aksime iyi gidiyordu gordunuzmu kim hakli

  5. SESESES der ki
    5 sene önce

    ŞOK GELİŞME;iddalara göre rıza hastanede doktordan ferihanın yanına gelmesini isteyecekmiş_ ALINTI(İREME TEŞEKKÜRLER) tüyo;feriha kendini suçlayarak yavaş yavaş emirden uzaklaşacak emirde bunu görüp sinirlenecek ve bu olay aralarının açılmasına sebep olacak (ALINTI) İNŞ.DOĞRU DEĞİLDİR

  6. rabiş der ki
    5 sene önce

    ya ne olur 2. fragman çıksın ve emirle feriha mutlu olsunlar.herkesi geride bıraksınlar ve emir keşke annesinin ferihaya tokat attığını görrseydi. yeniden kaçsınlar. ferihada artık naz yapmasınn emir ona yaklasıyo ama feriha geri çekiliyor anlamadım feriha emiri seviiyor mu sevmiyormu …BİRLİKTE OLUN….

  7. merve der ki
    5 sene önce

    bir çok kişi film hakkında yanlış düşünüyor biraz daha mantıklı olarak düşünün ve düşündüklerinizi yorumlarınıza yazın hem bi filmde mutlulukta olur mutsuzlukta

  8. Tamara Musaeva der ki
    5 sene önce

    Almatadan yaziyorum bu dizi hepimiz hayraniz…ama Emir ve Feriha mutlu degil oyuzdan artik izlemek istemiyorum…emir ve ferihanin askindan aynisi ben yashiyorum!!! emirin annesindan nefret ediyorum! lutfan cok uzatmayin((((

    • Naz der ki
      5 sene önce

      Tamara??? hep mutluluk olmaski
      bence hemen bitirmesinler cünkü sornadan asklarini yasicaklar ben biliyorum bence biraz sabretmen lasim künkü da 65.bölüm final ve da 15 bölümden fazla var mutluluk ensonu *.*
      <333

    • Diogo der ki
      4 sene önce

      ya feriha ile emir ayrılmasın zaten hazal kaya diiedzn e7ıkacakmış bari diziyi gfczel bitirin lfctfen birbirlerine dfcşman olmasınlar yaa bu ne bf6yle fatih aksoy diziyi gfczel bitir ama feriha ile emir birbirlerini sevdiklerini itiraf etsin tekrar birlikte olsunlar lfctfen yaaaaaaaa

SEN DE YORUM YAP