Sponsorlu Reklamlar
Adını Feriha Koydum 11. Bölüm Fragmanı
Adını Feriha Koydum 11. Bölüm Fragmanı
1 adet fragman bulunuyor.
9 adet yorum yapılmış.
Toplam 2.482 kez izlenmiş.
9 ADET YORUM YAPILMIŞ
  1. ziyaretçi der ki
    6 sene önce

    bence emir ferihayı çok sevseydi ferihanın ona ihanet edeceğine inanmazdı

  2. rabia der ki
    6 sene önce

    bence çok güzel bir dizi ama feriha hemen sinirlenip bağırıp çağırıyor zaten bir sözü var herkese onu söylüyor ‘sen kendini ne sanıyorsun yaa’ bu sözüne gerçekten gıcık oluyorum

    • fatıma rabiye der ki
      6 sene önce

      gül dikensiz olmaz güzelim

  3. Elif der ki
    6 sene önce

    Emir saçlarını kestirmiş ya of uzun saçları çok daha iyiydi.

  4. gizem der ki
    6 sene önce

    emirin böyle bişe yaptına inanamıyorum bide hiç bişe olmamış gibi hande günceyle konuşmuyomu o sinirimi çok bozdu

  5. berrak der ki
    6 sene önce

    bu kadar yalan dolanlı dizi olmaz. izliyorum evet ama çok saçma bi hal alacak bu çok belli oluyor. hiçbirşey bu kadar kolay değil. umarım bundan sonraki bölümlerde daha gerçekçi olunur..

  6. aslı der ki
    6 sene önce

    emir iyice saçmaladı feriha hale onunu arkasından dolanıyo biz korayı böle bilmezdik belkide iyiligilyle emiri alt seviyesinde tutuyo emirden bunu beklmezdik

  7. aylin der ki
    6 sene önce

    aynen be canim,aaa 1 bölüm yari kavgali yari barisik,ama bundan sonra daha zorlasacak gibi ,simdiye kadar feriha iyi kurtuldu yalan dolandan.bence ferihanin yalallari ciksin ortaya o zaman dizi tam basliyacak.hadi handenin ekmegine yag sürüldü yine ,salak emir hemn yataga girdi.feriha af edermi ???ins..sürüm.sürüm süründürür,ne kolaymis be.bunlar zaten artik zor beraber olur,herkes yavastan duymaya basladi.gittikce daraliyo.

  8. asucum der ki
    6 sene önce

    Bu kadar entrikaya , yalana dolana ve hep kötü giden olaylara yürek mi dayanır ya..Şu diziyi oda sıcaklığı seviyesine indirsenizde bizde kalp krizi eşiğini zorlamasak her bölümde..

SEN DE YORUM YAP